Friday night out

0kommentarer

Inflyttningsfest i fredags! Så himla kul. Var helt överlycklig över att Jennifer, Inez, Johanna och Gääb kommit upp till mig äntligen ♥ Johanna har ju varit här förut, och Gääb har varit utanför där jag förut, men nu kom de hit igen! Och de hade med sig två fina vinflaskor! Emelie, Calle, Emmy, Christine, Jonathan och Oscar hade med sig en sån där godiskaktus. Blev så himla glad. Av Lukas fick jag ett fint rött vin (som var gott) som jag var tvungen att dricka upp just den kvällen eftersom han vet att jag typ aldrig dricker annars. Lite kul. Drack nästan upp hela. Lite senare kom Fanny, Jonas, Carl och Carls kompis Valdemar. Fick en jättefin orkidé (som jag ska försöka att inte ta dö på....) av Fanny och Jonas och två ljus av Fanny. Asså puss ♥ Emil och hans kompis Niklas (?) och Fredrik var också här såklart. Riktigt lyckad förfest och utgång. Fredrik gjorde knäböj med mig på axlarna, jag gjorde shots till alla men tog inga själv. Kändes inte som att jag var någonstans, för hann aldrig sätta mig o prata ordentligt med någon, eftersom jag ville prata med alla och alla skrek på mig hela tiden att jag skulle vara någonstans. Väl ute så dansade vi tills vi tog taxin hem. Jag som varit uppe sedan 6 somnade rätt fort. Och min änglar Jennifer och Gääb städade och flummade runt medan vi andra sov som stockar. 
 
I lördags färgade de mitt hår. Blev riktigt bra! Aldrig mer hätta säger jag bara. ALDRIG. 
 
Idag tränade Emelie och jag rygg och efter det körde jag BodyCombat med Emmy och Christine. Gick riktigt bra!
 
Nu sitter jag här och är lite orolig för tentor och utlandsstudier och allt möjligt... Men det löser sig nu. Får fortfarande inte in några bilder från min mobil men hittade några från Jaguar i fredags:
 
Jennifer drog in oss i någons bild! Tydligen Emelies dejt från Mexica-sittningen en av killarna
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej