I remember every sunset, I remember every word you said

1kommentarer

Mycket fest på senaste! Firat och firats. Älskar att vi äntligen blir 18! (Eller en del av oss, en del får vänta ett år till..) Äntligen kan jag följa med Frida ut på krogen med! Väntat ett heeelt år.
Hade 3 galna kvällar med Inez och tjejerna den helgen jag fyllde år. Självklart har jag fina bilder från det med!






1, Lollo och jag på förfest hos Inez innan Torsdagsklubben. 2, Maria, jag och Johanna på Gääbs 18-årsfest. 3. Lollo, jag och Frida på förfest hos Inez innan Torsdagsklubben. 4, Lollo och jag på Torsdagsklubben. 5, Jag och Frida på 55an på min födelsedag. 6, Lascala när vi firade Gääb med utgång. 7, Inez och Gääb på sista torsdagsklubben i torsdags. 

1 kommentarer

B-man

05 Jun 2012 09:24

Sötis. Du är bäst!

Kommentera

Publiceras ej