Don't you see, I'm the narrator, and this is just the prologue?

2kommentarer

Jag är så smart nu. Jag kan sätta ord på alla känslor. Skriver jag inte ner de nu kommer de försvinna för alltid. Alla onda ord och hatande meningar jag bildar i mitt huvud är så kloka, så genomtänka. Fast jag bara tänkt de en endaste gång. Skriver jag inte ner de nu kommer de försvinna för alltid. Men jag kan inte skriva de här. För det här ska föreställa en modeblogg. En modeblogg där min personlighet tränger igenom. Syns den?

2 kommentarer

sara

20 Aug 2011 13:21

I have to talk to you! Följ med till stan ikv!? Eller.. du kanske redan ska dit. Men iallafall, hör av dig. Jag svarar på mobilen! P-p-p-p-puss, älskar dig!

Batman

24 Aug 2011 09:24

Du vet att du är den bästa va? Även om jag inte säger det så ofta, så är du det.

Kommentera

Publiceras ej