Länge sedan det var något seriöst

0kommentarer

Sedan jag skev här seriöst sist har det hänt mycket. Jag har tagit studenten. Jag har varit i NYC och Miami. Jag har flyttat hemifrån till Karlstad och börjat plugga till civilekonom. Jag har träffat hur mycket nya och underbara människor som helst. Jag har bott i studentkorridor (i ett år!). Jag har blivit nollad. Jag har varit fadder och nollat. Jag har börjat plugga mitt andra år. Jag har varit och hälsat på Frida i England och sett världens bästa McFly. Jag har fyllt 20 år. Jag har haft 2 riktigt bra sommarjobb, och jag har tjänat relativt bra med pengar. Jag har utvecklats vad det gäller träningen. Jag har studieskulder. Jag har varit så sjukt stolt över mina vänner. Det känns som om jag har vuxit upp. Jag har flyttat igen. Jag ska på utlandstermin i Italien om ett halvår i ett halvår. Jag har köpt en ny dator! Så nu kanske jag kan få min bilder på datorn så då kanske jag ska börja blogga igen! Nu vet ni lite i alla fall!

Jag har haft lite åldersnoja, för att jag inte kommer hinna med allt i mitt liv som jag tänkte, och för att det inte hänt något i mitt liv. Men när jag ser det nerskrivet sådär så kanske jag har gjort saker i mitt än så länge bara 20-åriga liv. Hehe, hörs då!

Kommentera

Publiceras ej