11/11/11 11.11.11

3kommentarer

Hade mina glasögon på mig i skolan idag eftersom jag på senaste tiden tydligen inte ser något utan dem... Och känner mig rätt osäker på om jag passar i dem eller inte. Så bad min syster ta kort på mig för att lägga upp här och kanske få hjälp. Men jag tror inte ni fattar hur ofotogenisk jag är (eller fotoful som jag kallar det eftersom min syster är så fotogenisk och jag blir ful på alla bilder. Lite utav ett internskämt.), jag blev så fruktansvärt ful att jag inte vågar visa det, och sådan är jag inte. Inte så ofta iallafall. Jag har bara tagit bort mitt huvud en gång i bloggen men annars brukar jag bita ihop. Men ibland går det tydligen inte.


Om ni är som jag som bara kollar på bilderna när texten är lång så står det över hur ful jag blev på den här bilden.

3 kommentarer

Anonym

11 Nov 2011 18:58

DU ÄR INTE FOTOFUL DIN BAJSKORV OCH JAG ÄR INTE FOTOGENISK!!!!!

ÄLSKAR DIG!

Anonym

14 Nov 2011 22:31

MIN

14 Nov 2011 22:33

Du är jättefin o söt

Kommentera

Publiceras ej