ALG:s Julfest

0kommentarer

OFF TOPIC!

Nu tycker jag det är synd om stackarna som läser min blogg, för det måste ju finnas en anledning till att ni kommer tillbaka. Så jag ska skärpa mig, för jag tycker ju att det här är kul. Och på tal om kul som Lollo skulle säga (och på tal om E-huset som alla andra skulle säga) så hände det ju en kul grej i gallerian idag. Vi har stått i gallerian ett tag nu och sålt biljetter till ALG:s Julfest och då spelar vi alltid musik. Så även idag. Så idag var det några som bara börja dansa (det var coolt, för de var riktigt bra!). Till slut bildades det en ring runt dem och folk filma. Till och med lärnarna stannade för att kolla. Det tyckte jag var kul. Har inte så jättebra bilder men ska se om jag kan hitta någon.

Och det för mig vidare in på nästa grej. ALG ordnar i år en Julfest på Sliver den 19 december. Så om det skulle råka vara någon över 18 som läser min blogg och bor i närheten av Linköping och vill köpa biljetter så kan ni höra av er här, eller så finns det ett evenemang på Facebook (ALG:s Julfest tror jag det heter). Det kommer btw bli gryyyymt! Det var nog det jag ville säga.


Kommentera

Publiceras ej