Today I don't feel like doing anything

1kommentarer

Var på öppningen av Style by Tyra idag med min bästa. Fick ingen goodiebags eftersom jag jobba.. Stod i kö i 2 timmar ungefär och mina skor höll på att döda mig. Så gick barfota typ. Pumpsen är alldeles för stora i hälen, så hade typ som ilägg jag fick med (eftersom jag absolut skulle ha skorna fast jag inte kunde ha dom) i hälen och papper i tårna. Men pappret tryckte ihop alla tår och iläggen var väl en aning för tunna så jag gick lika fort som en snigel för att inte tappa dem, och det gick ju bra. Men jag dog ändå efter 2 timmar i kön......

Världens sämsta outfitbild, blir ingen bättre för kameran dog och jag vill bara sova! De tre senaste dagarna har gått i ett. Onsdag: Upp, jobba, cajsa, sova. Torsdag: Upp, jobba, gymma med min bästa, käka ute, sova. Fredag: Upp, jobba, göra mig iordning, cykla, öppning, cykla, sova. Jao. Imorn blir det lugnt! Måste ändå erkänna att jag gillar det lite.

Fick med mig smycken hem iallafall! Såklart ju. Det väntar jag till imorn med så jag kan ladda kameran.

Måste tacka min moster jättejättejättemycket för att du alltid ställer upp. Vet att jag inte visar hur tacksam jag är. Men jag är verkligen jättetacksam. Du är bäst Min. ♥ (läser du det här kan du ju bekräfta med en kommentar så att jag vet att du läst det!)




min rätt fina röda pumps ♥

LÅNGT INLÄGG!!!!!

1 kommentarer

Min

09 Aug 2011 22:36

Oj vilka fina ord jag blev jätteglad o tårögd. Klart jag ställer upp om jag kan för att jag tycker så mycket om dej lilla Emma som blivit stor med dina fina röda skor. (ser du rimmet) kramar

Kommentera

Publiceras ej