I'm not angry anymore, well sometimes I am

0kommentarer

Jaha, så vad händer då?
 
Jag jobbar nästan bara känns det som. Förra veckan var jag ledig 2 dagar så jag och min familj (som världens bästa) åkte till Göteborg och bodde på Gothia Towers en natt och åkte sedan förbi Ullared på vägen hem. I Göteborg åkte vi först någonstans och badade och solade. Mitt första riktiga dopp för i år förresten! Sen gick mamma, pappa och jag lite på stan innan Ewelina och jag gick till Liseberg och åkte allt utan Atmosfear. Helix var sjukt rolig men min favorit kommer alltid vara Balder. Har på senaste tiden börjat bli jätterädd för att ramla ur... Började på Bråvalla när Lollo, jag och två andra fick för oss att åka en karusell där du föll ner mot marken flera gånger, var så rädd. Höll Lollo i handen och trodde jag skulle dö... Men Lollo tyckte det var kul - men hon var ju full! Haha, bråvalla asså! Tar nog åker dit några gånger till i år.
 
Annars så jobbade jag helgen också. Delad tur i lördags då jag åkte till landet där mormor och Min var på min rast. När jag slutade vid 21 åkte jag direkt hem till puben, kaos där. Hann inte andas en sekund. Sedan upp igen vid 6 för att vara på jobbet 7. Vad är sova liksom? Eller chilla? Sova och chilla ska jag göra när jag blir gammal. Efter att jag slutat i söndags gjorde jag ju förmodligen något också, som jag inte kan komma ihåg. Va med Lollo eller bea typ?
 
HÖLL PÅ ATT GLÖMMA!!!!!! Johanna kom ju hem i fredags!! Så direkt efter jobbet i fredags åkte jag och hämta Gääb och sen åkte vi till bella. Där var redan Johanna, Paulina och Karin (och hennes kille). Det var bara jag som visste att Johanna skulle komma hem just den dagen så jag hade lurat Gääb och Bella att jag skulle säga något viktigt. Var så himla kul att se Gääbs min! Priceless.
 
Jag var ledig i måndags och antagligen gjorde jag något, har inte suttit hemma någon dag i sommar, tror jag inte. Men kommer inte ihåg riktgt.. JO! Nu vet jag! Jag tog ju bilen till Örebro och Fredrik för första gången i mitt liv i söndags efter jobbet. Och så var jag ju med honom tills jag åkte hem och gick en sväng med Lollo och sen satt med henne någonstans. Just det. Och i tisdags jobbade jag, sedan gymmade jag med Bea och sedan spelade jag och Jennifer kubb, och jag var asgrym!
 
Och igår tog min man (Emelie) och jag tåget upp till Stockholm och shoppade loss! Hur nice som helst! Åt massor också. Eller inte så mycket, eller hur var det? Hade så ont i fötterna så satt o glodde på folk innan tåget hem. Tack för bästa dagen! 
 
Skulle ätit frukostbuffé på Scandic med Gääb idag men lagom till att jag skulle gå upp och duscha ringer de från bemanningen och frågar om jag kan jobba, trots att jag redan ska jobba vid 16. Klart jag säger ja. Så direkt till jobbet istället och jobba till halv 1. Hörde av mig till Johanna som jag skulle luncha med, men hon vakna 20 i 3, så det blev ju lite svårt. Sen tillbaka till jobbet och nu måste jag verkligen borsta ut mitt toviga hår. Har inte borstat det på en vecka tror jag.... 
 
Förlåt för det

Kommentera

Publiceras ej