Vad är oddsen?

0kommentarer

Vad är oddsen att man får promenera hem med Angelica Blick bara sådär en onsdagskväll?
Det fick jag, Jennifer, Johanna, Inez och Gääb göra i onsdags iallafall! Hon är min favoritbloggare. Vilket Inez och Gääb vet. Så när de i onsdags gick lite före mig, Jennifer och Johanna fick de syn på Angelica och sprang fram till henne och frågade henne om hon ville överraska deras kompis eftersom hon typ älskade henne, och det ville hon ju! Så Gääb kom och tog tag i mig och bah "Emma, kom!!" Fyfan vilka fina vänner jag har och vad glad jag var. Kunde gått de där 2,5 milen hem till mig efter att ha träffat henne! Vi stod och prata ett tag och sedan fråga hon om vi skulle åt samma håll som henne, vilket vi skulle, så vi följde faktiskt henne enda hem. Ae, lycka <3

Kommentera

Publiceras ej