Tryin' figure out time zones making me crazy

2kommentarer

Mitt hår mår väldigt bra efter en vecka på P&L. Tvättade håret bara en gång, på en vecka! Jag tvättar håret varje dag i vanliga fall, ibland två gånger om dagen. Det var ett skatbo (tovigt) i princip hela tiden. Jag vet att det blir så och försökte verkligen att inte få det så, men lyckades inte. Efter att jag borstat ut vad jag trodde var världens största skatbo på morgonen, och sedan hade ett dubbelt så stort på kvällen så gav jag upp och satte jag upp en toffs och lät det va någon dag och sedan fick Gääb borsta ut det igen. Jag är van, men såhär illa brukar det inte vara. Sånt man får ta antar jag? Bjuder iallafall på egopicsen utan smink nedanför.

2 kommentarer

gääb

08 Jul 2012 19:49

världens finaste <3

gääb

08 Jul 2012 19:49

världens finaste <3

Svar: du är världens finaste gääb <3
atouchoffashion.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej