Läs det här om du inte har nått o göra. Handlar om stavfel och gympa.

0kommentarer

Först vill jag be om ursäkt gör mina små dyslexi-influenser. Kan man kalla det så? Jag glömmer bokstäver och ord, och när jag läser igenom det ser jag inte att det fattas nått, jag skriver för många av samma ord i en följd och så. Det har ni sett. What to do? Jag frågade en lärare i högstadiet om jag hade dyslexi, men det hade jag verkligen inte! Så vet inte riktig hur jag ska förklara mina försvunna ord och bokstäver. Men jag rättat till felen när jag hittar dem.

Och en annan sak. Idag gick jag på gympan helt själv! Okej. Jag gick inte dit själv. <3 Och "alla andra" var ju där. Men ingen av mina "aktiva" 5 vänner eller mamma var med. Det ville jag säga. Så nu hoppas jag se alla er där nästa gång (som är v. 9)!
Haha, läs det här när ni har tid över som ni behöver döda. För det här blev långt!

Kommentera

Publiceras ej