Why won't you release me?

2kommentarer

Är lite smått beroende av Idol, det är 4 år sedan jag följde Idol senast, det är antagligen för att vi var på auditionen som jag gör det. MEN! Amanda Fondell. Hon är grym. Hon sjunger på sitt eget sätt och det låter jättebra, men antagligen så tycker jag så mycket om henne för att hon har så snygga kläder. Det är kjolar, gröna klänningar och skjortor, glittriga skor. Hennes hår är alltid snyggt och annorlunda och hennes smink. Avgudar hennes styling alltså.



bilderna är alla tagna från google

2 kommentarer

jenlen

06 Nov 2011 01:35

håller med hon är rätt cool men ändå gillar jag molly fast hon va rätt dålig i fredags men ändå gillar jag Moas egna lår lyssnar på den just nu, superfin!

Ida

09 Nov 2011 22:17

Håller med om att hon både sjunger och klär sig grymt!

Kommentera

Publiceras ej